به فروشگاه نیکان تجهیز خوش آمدید. با توجه به نوسانات نرخ دلار قیمت ها استعلام شود

نیکان تجهیز نیرو آریا
حالت شب

معیارهای انتخاب یک ترانسفورماتور جریان CT

برای انتخاب یک ترانسفورماتور جریان لازم است موارد زیر را بررسی نماییم.

جریان نامی In:

جریان نامی اولیه و ثانویه ترانسفورماتور جریان روی پلاک مشخصات آن بر حسب آمپر نوشته شده است. جریان های متداول در طرف اولیه بر حسب آمپر عبارت است از:

80- 75- 60- 50- 40- 30- 25- 20- 15- 12.5- 10- 5 و چند ده برابر آنها

در ترانسفورماتور های جریان فشار ضعیف سعی بر این است که جریان ثانویه با جریان وسیله ای که از آن تغذیه می شود، تقریباً برابر باشد.

جریان طرف ثانویه ترانسفورماتورهای جریان، 5 یا 1 آمپر استاندارد شده است و همیشه پیشنهاد می شود تا آنجا که ممکن است از ترانسفورماتورهای با جریان ثانویه 1 آمپر استفاده شود، زیرا در جریان 1 آمپر تلفات سیم های رابط به دستگاهای اندازه گیری و کنترل فقط در حدود 4 درصد تلفات 5 آمپر می باشد و به همین جهت و بخصوص دز حالتی که فاصله بین ترانسفورماتور جریان و دستگاه اندازه گیری یا حفاظت و کنترل زیاد باشد، همیشه ترانسفورماتورهای جریان یک آمپری مناسب ترند.

حد جریان نامی در بلند مدت:

ترانسفورماتورهای می توانند به طور دائم تا 1.2 برابر جریان نامی شان زیر بار بروند، بدون اینکه حرارت حاصل از این جریان به ترانسفورماتور جریان صدمه بزند. به این جریان، جریان نامی حرارتی در بلند مدت گفته می شود

حد جریان نامی در کوتاه مدت Ith:

حد جریان نامی در کوتاه مدت، عبارت است از مقدار موثر جریان اولیه به مدت یک ثانیه که ترانسفورماتور جریان می تواند با اتصال کوتاه بودن طرف ثانویه تحمل کند

اشتراک گذاری:

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محصولات

فهرست خدمات

منوی دسترسی

به فروشگاه نیکان تجهیز خوش آمدید. با توجه به نوسانات نرخ دلار قیمت ها استعلام شود

کپی رایت 1401 نیکان تجیز نیرو

طراحی و اجرا